O nás

Slovak Invest je obchodná značka spoločnosti APROCON s.r.o. V investičnom a realitnom biznise pôsobíme od roku 2006. Skúsenosti v spojení s odborným a korektným prístupom nám pomáhajú vytvárať prostredie s vysokou mierou spokojnosti našich klientov v oblastiach: realitné služby, výnosové nehnuteľnosti, projektový manažment a riadenie investičných projektov, agro poradenstvo, obchod, finančné služby a poisťovníctvo.

Náš Office

Kancelárie máme lokalizované v blízkosti medzinárodného letiska Bratislava, s výbornou diaľničnou dostupnosťou do celej Slovenskej republiky, Českej republiky, Rakúska a Maďarska. Blízkosť obchodných a biznis centier zaručuje dostupnosť všetkých potrebných služieb. Sme vybavení s dostatkom parkovacích miest a vlastným limousine servisom pre komfort našich klientov a obchodných partnerov.

Naši odborníci
Team, ktorý sa stará

S našimi skúsenosťami spájame investorov a obchodných partnerov v oblasti pozemkov, investičných a developerských projektov. Poskytujeme komplexné realitné, poradenské a právne služby pre Slovenských aj zahraničných investorov.

Pavol Pavlovič

CEO, partner

Odborník na strategické nehnuteľnosti, špecialista na riadenie veľkých investičných projektov a etablovanie zahraničných podnikateľov na Slovensku, realitný mediátor.

Marián Dzibela

CFO, partner

Špecialista na finančné riadenie spoločnosti, strategické finančné rozhodovanie a agromanažment.

Andrea Dobrovičová

Finančný konzultant - senior

Špecialista na finančné služby a bankovníctvo.

Lukáš Kalužák

CIO

Odborník na IT a vývoj aplikácií.

Peter Csicsay

konzultant

Špecialita na agroporadenstvo, priame platby a ekologické poľnohospodárstvo.

Matej Hotovčin

konzultant

Špecialista na projektový manažment štrukturálnych fondov, rámcových projektov a riadenie medzinárodných konzorcií v rámci projektového manažmentu.

Peter Pavlovič

konzultant

Špecialista na risk manažment a poisťovníctvo.

Chcete pracovať s nami?

Aktuálne voľné pozície

Miesto práce
Vietnamská 53, 82104 Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky
2 000 EUR/mesiac
Fixná odmena + success fee + ročný bonus.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  1. poskytovanie profesionálneho právneho poradenstva a informačnej podpory v oblasti obchodného práva a real estate,
  2. príprava, tvorba a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie,
  3. právna ochrana spoločnosti voči tretím osobám,
  4. zastupovanie spoločnosti voči tretím osobám,
  5. zodpovednosť za právnu agendu spoločnosti,
  6. samostatná práca na jednotlivých právnych prípadoch a rokovaniach,
  7. vedenie interného právneho systému - smernice a nariadenia,
  8. práca v tíme na jednotlivých prípadoch,
  9. monitoring legislatívnych návrhov a zmien,
  10. príprava právnych stanovísk,
  11. komunikácia s tretími stranami, notárom a katastrálnymi úradmi,
  12. reporting vedeniu spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

  1. moderné pracovné prostredie a technické zázemie,
  2. podmienky pre systematický a odborný rozvoj v tíme odborníkov,
  3. ohodnotenie zodpovedajúce výkonu,
  4. rozvinutý systém odmeňovania a benefitov,
  5. auto na firemné účely,
  6. firemný PC a firemný telefón,
  7. vlastný time management.

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis posielajte v slovenskom a anglickom jazyku spolu s fotografiou a motivačným listom na info@slovakinvest.sk.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  1. vysokoškolské II. stupňa
  2. vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právnické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

  1. Microsoft Word - Pokročilý
  2. Microsoft Excel - Pokročilý
  3. Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  1. odborné skúsenosti z praxe obchodnom práve,
  2. výborná orientácia a prax v právnej problematike real estate,
  3. orientácia v právach duševného vlastníctva,
  4. orientácia vo verejnom obstarávaní,
  5. základné poznatky z poisťovníctva a finančného trhu,
  6. výborné komunikačné, argumentačné a analytické schopnosti,
  7. motivácia pracovať v malom tíme ale aj samostatne,
  8. orientácia na výsledok,
  9. precíznosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, disciplinovanosť,
  10. schopnosť pracovať pod časovým tlakom,
  11. príjemné vystupovanie,
  12. morálna a občianska bezúhonnosť.

Miesto práce
Vietnamská 53, 82104 Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky
1 000 EUR/mesiac
Fixná odmena, provízie do 70% podľa dohody.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  1. aktívna akvizícia nových klientov,
  2. zodpovednosť za pridelených klientov,
  3. správa poistenia, analýza rizík a spracovávanie poistných produktov pre klientov,
  4. komunikácia s poisťovňami o obchodných a technických podmienkach poistenia pre klientov,
  5. uzatváranie poistných zmlúv,
  6. evidencia poistných zmlúv a práca s klientskou databázou,
  7. súčinnosť pri likvidácii poistných udalostí,
  8. aktívna účasť na marketingových kampaniach,
  9. služobné cesty.

Zamestnanecké výhody, benefity

  1. kolektív skúsených kolegov a vedenie spoločnosti vyžadujúce najlepšie výkony,
  2. moderné pracovné prostredie a technické zázemie,
  3. zaujímavú spoluprácu v perspektívnom odvetví,
  4. podmienky pre systematický a odborný rozvoj v tíme odborníkov,
  5. ohodnotenie zodpovedajúce výkonu,
  6. rozvinutý systém odmeňovania a benefitov,
  7. auto na firemné účely,
  8. firemný PC a firemný telefón,
  9. ďalšie benefity podľa dosiahnutých výkonov.

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis posielajte v slovenskom jazyku a anglickom jazyku spolu s fotografiou a motivačným listom, v ktorom uvediete, prečo ste vhodný/á kandidát/ka na danú pozíciu a ako presne spĺňate naše požiadavky, osobnostné predpoklady a zručnosti. Odpovieme len vybraným uchádzačom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  1. stredoškolské s maturitou
  2. nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  3. vysokoškolské II. stupňa
  4. vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, právne.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

  1. Microsoft Word - Pokročilý
  2. Microsoft Excel - Pokročilý
  3. Microsoft Outlook - Pokročilý
  4. práca s interným IT systémom - Úplný začiatočník

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  1. ekonomické vzdelanie nie je podmienkou,
  2. anglický jazyk nie je podmienkou,
  3. preukázateľné skúsenosti s obchodnými rokovaniami a prezentáciami (výborné prezentačné schopnosti, komunikatívnosť),
  4. orientácia a znalosti v oblasti poisťovníctva,
  5. zodpovednosť a samostatnosť ale aj tímový prístup,
  6. vysoké pracovné nasadenie, časová a priestorová flexibilita,
  7. analytické myslenie,
  8. precíznosť, disciplína a inovačný prístup k práci,
  9. záujem o trvalé a kvalitné sebavzdelávanie,
  10. morálna a občianska bezúhonnosť,
  11. reprezentatívne vystupovanie.

Miesto práce
Vietnamská 53, 82104 Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky
Provízny systém odmeňovania až do 70% z provízie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme do tímu skúseného a samostatného kolegu/kolegyňu v oblasti realít.
Ak sa chceš niekam posunúť a rozvíjať , nie sme len realitná kancelária zaoberáme sa aj developmentom, investičnými nehnuteľnosťami, komerčnými nehnuteľnosťami, agro poradenstvom a v neposlednom rade vedou a výskumom z čoho vyplývajú aj naše inovatívne realitné aplikácie. Sme spoločnosť pôsobiaca aj na zahraničných trhoch. Ponúkame kompletné zázemie s nadštandardným ohodnotením.

  1. komplexné riešenie obchodných prípadov,
  2. sprostredkovanie kúpy a predaja nehnuteľností pre klientov,
  3. poradenská a konzultačná činnosť spojená s predajom a kúpou nehnuteľností,
  4. práca s firemnou databázou ponuky a dopytu,
  5. komunikácia s notárom a katastrálnymi úradmi,
  6. samostatnosť pri obchodných rokovaniach,
  7. práca samostatne aj v tíme.

Zamestnanecké výhody, benefity

  1. moderné pracovné prostredie a technické zázemie,
  2. stále pracovné miesto,
  3. interný človek pre vybavovanie katastra, bánk, notára ...,
  4. interný právny poradca,
  5. súčasťou tímu je špecialista na hypotekárne a finančné poradenstvo,
  6. k dispozícii je profesionálny fotograf na spracovanie fotodokumentácie, videí, dronových videí a 3D obhliadok,
  7. kompletná marketingová podpora vrátane dispečingu na prvotný kontakt s klientom,
  8. medzinárodná inzercia a VIP zóna pre klientov,
  9. auto na firemné účely,
  10. firemný PC a firemný telefón,
  11. zaujímavá práca v perspektívnom odvetví,
  12. rozvinutý systém odmeňovania a benefitov,
  13. vlastný time management,
  14. ďalšie benefity podľa dosiahnutých výkonov.

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis posielajte na info@slovakinvest.sk v slovenskom a anglickom (nie je podmienkou) jazyku spolu s fotografiou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  1. stredoškolské s maturitou
  2. nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  3. vysokoškolské II. stupňa
  4. vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, stavebné.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

  1. Internet - pokročilý
  2. Microsoft Word - Pokročilý
  3. Microsoft Excel - Pokročilý
  4. Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

realitné služby

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  1. požadovaná min. prax 1 rok v oblasti realít,
  2. preukázateľné skúsenosti s obchodnými rokovaniami a prezentáciami (výborné vyjednávacie a obchodné zručnosti, komunikatívnosť),
  3. vysoké pracovné nasadenie, flexibilita, samostatnosť a zodpovednosť,
  4. kreativita a analytické myslenie,
  5. príjemné vystupovanie,
  6. morálna a občianska bezúhonnosť.

Hľadáme vás, ktorí ste schopní kreatívne myslieť, viete byť súčasťou kolektívu a chcete na sebe pracovať.

Pomoc?